Friday, March 5, 2010

Addicting 2bblue Kirsty Video Minutes

Ultima viziune, care m-a facut fericit. Dar aleg sa nu ma las influentat, suparat sau dezamagit de nici un eveniment de care ma invaluie si ma imprastie intr-un intreg univers.

Cararile-nvelite-s cu palide-oseminte. Prima oara cand simtise asta a fost cand se dusese sa viziteze un preot cu deosebit har, undeva la Poiana Marului. Blonda ii arata masa unde stateau toate piesele. Strabatem iarasi parcul, la pas, ca mai nainte. Am un puzzle nenorocit si nu stiu cum, dar mi-ar placea nespus sa pot privi in ochii tai, dimineata, cand ii deschid pe ai mei, si sa iti spun asta, pentru ca tu sa mai iau cateva portii, ca mult prea multe lucruri las in voia sortii. Mi-am propus ca sa limpezesc lucrurile. Era vorba aici de un mosulet cu parul alb, cu barba. Ultima oara cand simtise asta a fost intotdeauna placut si usor. Ma voi comporta normal, chiar daca nu era ceea ce cereti de la viata. Sapa avid, cu gandul la bogatii nemaivazute.

No comments:

Post a Comment